Czary

quinta-feira, janeiro 13, 2005

[Música de Chopin]

CZARY

Stefan Witwicki (1801-1847)


To są czary, pewno czary!
Coś dziwnego w tym się śiwięći;
Dobrze mówi ojciec stary,
Robię, gadam bez pamięci.

W każdym miejscu, każdą dobą,
Idę&cw lasy czyli w jary;
Zawsze widzę ją przed sobą.
To są czary pewno czary!

Czy pogoda sprawia ciszę,
Czy wiatr łamie drzew konary;
Zawsze, wszędzie głos jej słyszę
O! to pewno, pewno czary!

W dzień się myślą przy niej stawię,
W nocy kształt jej biorą mary;
Ona przy mnie w snach, na jawie:
jestem pewny, że to czary!

Gdy z nią śpiewam, czuję trwogę
Gdy odejdzie, żal bez miary;
Chcębyć wesół i nie mogę!
Ani wątpić, że to czary!

Na to miłe słówko rzekła,
Przywabiła mnie do domu,
By zdradziła by urzekła!
Ufajże tu teraz komu!

Lecz czekajcie, mam ja radę,
Po miesiącu znajdę ziele;
A gdy zdradą spłacęczdradę,
Będzie, musi być wesele!

1 comentários:

Anônimo disse...

saúde!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

Mayra

affffffffff coisa mais complicada de se ler, fiquei tentando falar isso.........

 
Odeio Cócegas - by Templates para novo blogger